I brist på annan sysselsättning

Som jag nämnt brukar jag ofta städa när jag inte har något speciellt att göra. Det känns liksom ganska bra att göra något nyttigt av dö tid. Som att ordna kryddorna i alfabetisk ordning är också av sysslorna. Okej, det kan ju sedan diskuteras hur pass nyttigt och nödvändigt det är.
Nu när jag är ensam hemma med mig själv tänkte jag först börja reda upp vårt hemska köksskåp där alla de äckliga plastskålarna finns. Just det skåpet (också städskåpet) blir man alltid irriterad på då det alltid faller ut en massa skålar, rivjärn och andra förvaringslådar när man öppnar skåpdörren. Jag ångrade mig och tänkte istället fräscha upp mitt hår. Som känt färgar och testar jag ganska mycket på mig själv men just nu kändes det verkligen tråkigt. Vi får se vad det blir för resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0