Jag tar nya tag.

Efter den hemska dagen i går försöker jag tänka positivt i dag. Efter den tidiga morgongymnastiken förde jag mina saker till loppiset och nu hoppas jag på att få plånboken full med pengar. Eller i alla fall så att det räcker till en ny bokhylla. Just nu befinner jag mig i den tråkiga datasalen i skolan för att försöka rätta lite fel i mitt arbete. Jag har suckat, svurit och blivit så irriterad att jag bara vill spy. Jag är så trött på det här och önskar att det bara var över.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kände precis likadant...Det gick bra ända fram till slutet, och det värsta var just alla tekniska grejer som ska göras på slutet! Man blir ju så slut! Och ingenting funkar! Vänta bara tills du ska ha det utprintat och inbundet i flera exemplar, jag lovar att printern kommer att stärva!

Men sen är det skönt när det är över,jag lovar! :)

2009-02-20 @ 22:18:46
Postat av: StarHannaH

Jaa, suck. Har bestämt att det är okej med en dags paus. Tar nya tag ikväll. Skall försöka klura ut hur man får fina innehållsförteckningar. Väntar så på dagen då jag får ge boken till skolan och tacka för mig.

2009-02-21 @ 15:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0