Min dag så här långt.

Idag har jag varit utomhus i fyra timmer. Promenerat till och från skolan, gjort diverse ärenden på stan och promenerat till en handledare för att lämna in mitt examensarbete för sista gången. De senaste timmarna har jag sysselsatt mig med att prissätta kläder, prylar och skor för på fredag skall jag sälja på loppis. Jag hoppas innerligt att jag blir av med allt det här, för det jag tänker på just nu är allt nytt vi måste köpa till den nya lägenheten som finns på Lidingö (försöker vänja mig). Nu skall jag skura toaletten före jag tar tag i disken. En produktiv dag har det banne mig varit.

Kommentarer
Postat av: Linn

Var skall du sälja alla dina grejer som du int vill ha?

2009-02-17 @ 20:51:22
URL: http://linn.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0