Ett bra avslut.

Intervjuerna gick väldans bra. Jag var lugn när jag skakade hand med kvinnan som är modechef för tre stycken modetidningar. Det var intressant att sitta och lyssna på hennes tankar och erfarenheter kring mode och tidningsproduktion. Som avslut signerade hon min Fashionista och gav mig en bunt med de nyaste tidningarna. Eftersom hon kände igen mig från i somras och Guldknappen bekräftade hon att jag fortfarande finns på deras lista. Fint.
Jag promenerade ner en våning för att möta Li. Vi pratade och diskuterade om allt från andra tidningar och mode. Det känns som om jag inte kunde göra så mycket mer och jag är helnöjd från min sida. Hoppas framtiden visar något gott. Även intervjun gick bra och det kändes skönt att avslutningen på mina intervjuer här i Sverige gick så bra trots att jag varit lite nervös. Jag har fått intressanta svar och jag kan knappt vänta på att få intervjua den sista som är Karin. Jag vill bara få ner allt på papper och inbundet i en fin bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0