Sandalen för detta år.

Våren och sommaren börjar komma i vår väg och jag börjar redan fundera på vad jag skall skaffa till de varma sommarkvällarna. Jag minns att denna 70-tals sandal var svagt på gång redan förra sommaren, men jag gissar att den kommer att bli mer hajpad detta år. Jag vet att det skall finnas en annan variant än vad Ellos erbjuder. Dessutom tipsade min syster Matilda om att man även kan köpa ett par snygga Hasbeens från Tjallamalla. De finns i ett flertal färger, men just nu är det svart som tilltalar mig.

bild från Ellos.

Kommentarer
Postat av: kent

sena hälsningar men i alla fall god fortsättning på året önskar universumnyheter.fi

2009-01-06 @ 18:33:31
URL: http://universumnyheter.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0