Min första intervju.

Jag träffade honom på ett kafé precis vid Zinkensdamm. En sprudlande glad och social man som hade mycket att berätta. Han ville ha ett glas morotsjuice och själv drack jag te. Jag frågade och han gav svar som jag sedan antecknade. Till slut började vi prata om min utbildning och om Finlands soligaste stad Vasa. Han har en pappa som kommer från Malax och en farmor som kommer från Sundom. Han tyckte det var roligt när jag berättade att vi setts en gång förut. Det här är en man som känner Cameron Diaz. Bland mycket annat.

Kommentarer
Postat av: Annika

En pappa från Malax...mina hoods! :) Ska bli intrssant att få reda på vem det är! Hoppas allt är bra där borta!Många höstkramar

2009-11-12 @ 20:01:52
Postat av: HannaH

Ja, jag tänkte på dig. Han pratade gott om Malaxlimpan. Hoppas allt är fint med dig.

2009-11-13 @ 07:11:11
URL: http://starhannah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0